måndag 23 januari 2012

Våt fitta längtar...

Mrs läste Mr sköna inlägg när hon kom hem från jobbet...
Blev våt och svullen i trosan. Kände hur kåtheten kom som en våg...
Tyvärr är Mr inte hemma ikväll, så Mrs kunde inte se fram emot att locka in Mr i sovrummet.
Ville att Mr skulle få veta hur efterlängtad han är när han är ute på sina resor.
Klädde av mig och la mig i sängen med den bärbra brevid mig.
Letade fram en film som väckte mig nyfiken het.. vackra människor med inslag av piskor..
Ovanligt snygg film... och så härligt upphetsande med piskor som ger röda stjärtar...
en uppbunden tjej som blir knullad av en annan tjej med strap-on... män som slickar svullna fittor...
Mrs fitta var blöt och var tvungen att få komma i en skön orgasm... men först filmade jag en liten hälsning till Mr... skynda dig hem min våta längtar efter dig!

2 kommentarer:

  1. Jag hittade precis hit och måste nog säga att jag blir kvar. En riktigt intressant och härlig blogg. Keep it up!

    SvaraRadera
  2. Tack och välkommen in! Kul att Du hittat hit till oss...:)

    /Mrs

    SvaraRadera