söndag 22 januari 2012

Skönt, hårt Söndagssex!

Mr & Mrs som vanligt haft en massa projekt under Söndagen och har inte fått utlopp för kåtheten som bubblat i kroppen. Tills för en stund sedan. Hade just kommit ur duschen, och hade bara ett par tighta vita kalsonger och morgonrocken på mig. Satte mig i soffan och tittade igenom mailen på vår blogg. Går inte att undgå att bli kåt och hård. Mrs gick förbi, och kunde se hur det stod till under tyget. Medan Mr letade fram ett skönt filmklipp på en trekant, så lirkar Mrs ut kuken, som spänner så skönt mot hennes hand. Med långa fasta drag, och läpparna mjukt runt roten är det underbart! Sliter blicken från filmen, och kysser Mrs nacke och hals intensivt. Mrs viskar att hon ryser av välbehag, och vill känna mig i sin trånga fitta. Sakta sänker hon ner sitt sköte över mig med rumpan vänd mot mig. Mrs halvstår framåtlutad, och knullar kuken så skönt. En stjärt vänd mot mitt ansikte, och jag kan inte låta bli att sära på skinkorna, och njuta av utsikten av båda hålen. Närmar mig orgasm, men bestämmer mig för att Mrs ska bli knullad hårt och ordentligt innan satsen ska få landa på Mrs. Reser mig upp och trycker ner Mrs bestämt på soffan. Tar ett hårt grepp om höften med en hand, och den andra lyfter upp benet rakt upp, och låses fast med andra handen. Stöter hårt djupt i det extremt våta hålet, och Mrs skriker att hon älskar Mr`s hårda! Vi har ett tempo som gör att bådas kroppar blir blanka av vår aktivitet. Tar inte många minuter innan Mrs kommer i en superstark orgasm. Ser hur hennes  kropp slappnar av. Nu måste Mr få spruta snart, så ett hårt tag i Mrs hår och hon suger mig så det gnistrar stjärnor. Mrs runkar de sista dragen och låter mig komma på magen på ett sätt som är totalt förlösande. Sperman ville aldrig ta slut i denna superorgasm...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar