måndag 2 januari 2012

Mrs sköna tunga!

I morse ringde klockan och Mr var inte alls på humör att gå upp. Mrs gjorde det lite lättare genom att låta sina läppar omsluta min hårda. När jag närmar mig så reser jag mig upp och lutar mig mot väggen, medans Mrs runkar min kuk sittandes på sängkanten , och låter mig spruta ner sina sköna bröst. Vi myser en stund, och bestämmer att i kväll ska vi göra det skönt för varandra. Är det nåt särskilt Ni vill se som läser bloggen? Skriv till oss och berätta

2 kommentarer:

  1. Vill se sköna bilder på Mr:s kuk!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Snygg och bra blogg! Fortsätt på det här spåret så kommer ni få en välbesökt sexblogg!

    Jag skulle dock vilja ge feedback på en sak. Jag märker att när jag läser så är det lätt att blanda ihop Mrs och Mr. Speciellt när man blir lite upphetsad och läser fortare så blir det inget bra flow i läsandet när jag ibland tvingas, för ett litet litet ögonblick, stanna upp för att kolla om det står Mrs eller Mr. Byt gärna till lättlästa namn så blir det lättare för läsaren att koppla till rätt person.

    Kör hårt!!! I dubbel bemärkelse! ;)

    //Man från Vasastan i Sthlm

    SvaraRadera