onsdag 4 januari 2012

Hård morgonritt!

Stormen ven utanför i morse. Svårt att sova, och med ett hårt stånd så tog jag Mrs hand och lät henne känna hur det stod till. Hon viskade att hon drömt om den, och att Mrs gärna ville rida den. Mrs gränslade mig och sakta sänkte hon sig ner över den styva kuken. Redan så våt, så jag kunde känna hur min pung blev kladdig och skön av Mrs safter. Ritten blev hårdare och hårdare och jag håller ett stadigt tag runt höfterna. Vi knullar nu i ett rasande hårt tempo, och vi stönar ikapp. Efter en stund vänder Mrs sig om och jag får slicka hennes våta, medan hon slukar den styva och hala kuken i sin mun. Å det är så skönt att Mrs jag sprutar ner hela Mrs bröst, hals & hår. Precis när jag sprutat stönar Mrs att hon kommer. Hinner ligga kvar en stund innan klockan ringer och njuta. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar