torsdag 5 januari 2012

Mr underbara mms...

Fick precis ett underbart mms från Mr... med hans hårda, svullna kuk.
Det stod "Mr vill att Mrs tar hand om denna..."

Mrs reaktion på denna bild var givetvis en riktigt våt trosa... sitter på jobbet och känner hur blygdläpparna är helt blodfyllda och längtar efter att få en skön stund.
Så skönt att det är långhelg på G.. så man kan ägna sig åt vuxenlekar i helgen.

Vill sätta Mr på en stol och klä av honom smekandes hans sköna kropp... till slut sitter han där helt naken i skenet av tända ljus... i bakgrunden har jag satt på en skön porrfilm... jag klär av mig plagg efter plagg och visar upp mina nya sexiga underkläder...Jag låter mina naglar rispa mot hans nakna hud, så han hud knottrar sig av välbehag... Mina läppar kysser hans nacke och vandrar med en hungrig tunga, lekandes fram till hans bröstvåror. Dom är hårda och han ryser när jag suger på dom växelvis.... nafsar lite innan jag vandrar neråt och kysser hans ljumske. Mr kön har sedan länge varit hårt och rycker längtandes efter att jag ska röra vid den.
Mr sluter ögonen och jämrar sig när äntligen läpparna och tungan når ollonet.
Fuktar hela kuken med min mun.. Mr stönar... kuken glider hård in och ut.. tar ut den ibland och runkar några fasta tag.. Mr ler och säger att det är underbart...
Reser mig upp och tar av trosorna.. sätter mig grensle över Mr och låter den hårda glida in i mig.. det är vått och Mr kuk fyller fittan så skönt..
Vi dras med i en underbar takt där båda är helt exalterade... Mr kuk masserar G-punkten så skönt att jag känner känslan av att få sprutorgasm närma sig... några hårda tag till och jag reser mig från kuken och en varm stråle sprutar på hans mage... Mr ler och vänder mig om... han tar tag runt höfterna och för in kuken bakifrån... han stöter hårt och bestämt.. känslan är intensiv och snart sprutar han en sats på min rumpa och rygg...

2 kommentarer:

  1. Åh så härligt det låter! Tror nästan jag ska prova samma sak på Mannen ikväll...

    SvaraRadera
  2. Det blir helt säkert en skön stund :)

    /Mrs

    SvaraRadera