fredag 27 januari 2012

Dubbelt så skönt

Vaknar till i det kolsvarta sovrummet av att Mrs viskar i mitt öra. -Ligg still och blunda, säger hon. Känner sedan hur hon lyfter mitt huvud och förser mig med ögonbindel. Väntar och lyssnar, och plötsligt känner jag hur Mrs låter ett välinsmort finger glida in i rumpan. Pluggen för hon in med van hand och jag känner hur hård jag blir. Känner sedan hur Mrs låter rep fixera mina fötter. Plötsligt känner jag två händer till som tar tag i mina armar samtidigt! Hör hur Mrs skrattar till och säger att nu måste Mr lova att vara tyst, inte ett ord. Hör hur Mrs kysser någon. Upphetsande att inte veta vem, så känner jag händer över hela min kropp, och plötsligt glider en tighta grotta ner över min hårda kuk. En fitta nuddar min mun och jag känner hur våt den är. Samtidigt hör jag Mrs gny att vår gästs tunga är underbar på sin klitoris, samtidigt som hon rider Mr. I denna underbar ritt tar det inte många minuter innan Mrs kommer skönt. Skötet i Mr's ansikte försvinner, och jag får en skön kyss av Mrs som tar bort bindeln . Gästen är borta, och Mrs bara ler. -Godmorgon säger hon, och jag vaknar ur min dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar