söndag 8 januari 2012

Lång skön fontän!

Vaknade ovanligt tidigt, och låg och drog oss i sängen. Mrs tog fram datorn och surfade runt lite på måfå för att få lite skön inspiration. Medans de sköna sidorna rullade förbi, såg jag hur Mrs smekte sin nu svullna fitta långsamt. Hon lät ibland sitt finger glida in i min mun för att få lite mer saliv som hon kunde massera sin klitoris med. Mr blir hårdare och hårdare,och det formligen rinner klar vätska ur ollonet. Av en händelse så är det en film som nu rullar med ett par som ligger och masserar varandras kön. Mrs sträcker sin hand under täcket, och når min kuk, som rycker till när hon snuddar vid den. Jag låter mina fingrar cirkla runt, gnugga, smeka, glida mellan de våta läpparna och känner hur Mrs reagerar. Kan inte hålla mig utan kryper ner under täcket och låter tungan smaka på den underbara grotta. Medans jag slickar, viskar Mrs att det var längesedan hon haft ett så skönt förspel att hon nu måste få komma. Hon hann bara säga det innan hon vrider sig i orgasmens kramper. Mr har nu blivit så överkåt av synen, så jag kryper upp, nafsar, biter och kramar Mrs sköna bröst. Kuken glider in i det nykomna hålet, och Mrs skriker att hon älskar att bli knullad efter orgasm. Efter hårda stötar, kommer jag hårt och länge. Stråle efter stråle landar på Mrs mage, som säger att hon måste få komma igen. Jag vänder mig om och letar fram vår G-punkts-stav. Letar efter en ny film som kan hetsa upp oss, och hittar en gruppsex sekvens som tänder oss. Lirkar fram videokameran för att försöka föreviga den fontän som Mrs längtar efter.
Det tar inte många sekunder innan Mr ser att nu är orgasmen på väg. Fångar det på film, och låter Er få njuta av en orgasmen.




2 kommentarer:

  1. Men ååhh...vilken skön syn att komma till ikväll!

    SvaraRadera
  2. Sånt här vill vi se mera av.. ååjj du sprutar så vackert.. blir så hård att kolla på dedär klippet.. mmh.. Glad Påsk..

    SvaraRadera