måndag 2 januari 2012

Underbara Mrs!

Kom innanför dörren med kuken spänd innanför jeanstyget. Mrs hade sms:at vad som väntar Mr. Låser dörren bakom mig, och smiter genom korridoren till vårt kärleksnäste. Jag ser levande ljus, och hör hur en porrfilm rullar i bakrunden. Hinner tänka att jag vill ta med Mrs till duschen för lite uppvärmning, men när jag kommer in, så ligger en underbar Mrs med sin nätbody och leker med sig själv. Måste bara gå ner på knå och smeka undan den lilla bit tyg som döljer den underbara skåran. Ett pärlhalsband är sexigt placerat i Mrs underbara grotta, och jag lirkar av mig byxorna, och låter min nu stenhårda kuk glida in tillsammans med pärlorna. Pärlorna masserar mitt ollon, så det är tungt att hålla tillbaka all sperma som vill ut på Mrs kropp. Efter att Mrs sträckt upp sina ben mot taket, och jag greppat de sylvassa klackarna på lackstövlarna, och nu fått in en hård knullrytm, kan jag inte hålla mig. Sprutar ner skötet och den längsta spermastrålen träffar Mrs på hakan och axeln. Mrs tar nu fram kameran, och ber mig fota sin nersprutade fitta.

Medan vi fotar byter vi bakgrundsfilm. Det är en tuff film, där två tjejer blir hårt knullade i stjärten, och det tänder Mrs, som vänder upp rumpan så jag kommer åt att stryka min kuk mot den trånga öppningen. Smörjer in hålet med olja, och Mrs stönar när den rinner ner över blygdläpparna. Jag låter kuken hårdna, och sedan trycker Mrs in kuken cm för cm, så skönt. Provar att ta några darriga bilder, men det är svårt när man nästan svimmar av kåthet. Blixten blir vår räddning, och vi får i allafall några bilder. Är så skönt att få knulla Mrs i sitt andra underbara. Tar inte många stötar innan jag känner känslan att komma igen, och ber Mrs vända sig om. Hinner inte utan kommer helt vilt. Mrs ber mig lyfta kameran igen, samtidigt som hon tar den gröna G-punktsvibratorn och börjar en galen masturbation. Kameran lyder dåligt när jag ser första strålen spruta ur den svullna, kåta fittan, men hinner iallafall knäppa några bilder när Mrs får sin sköna sprutorgasm. Å vad jag älskar Måndagar!





5 kommentarer:

  1. Wow! Grymt hett hörni! Älskar sexiga string, vill se mer ! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Kommer mera.. vi lovar! :)

    /Mrs

    SvaraRadera
  3. Åhh vad ni måste haft det skönt!! Längtar efter min egen man som är bortrest den här veckan. Tur jag har min Lover som får tillfredsställa mig via chatten istället!

    SvaraRadera
  4. Underbart! Du får överraska Din man med något när han kommer hem. / Mr

    SvaraRadera
  5. Underbar läcker bild på fylld mus

    SvaraRadera