söndag 1 januari 2012

Årets första orgasm!

Låg på mage och sov, när jag kände hur Mrs flyttade mitt ena ben, så att hon kunna komma åt att smeka mig. Hennes Nyårsröda långa naglar rispade min pung, som snabbt drog ihop sig, och väckte min kuk som snabbt växte med denna behandling. Jag blundade och njöt av att Mrs verkligen tog tid på sig att ta hand om min kuk. Långsamt, hårt, smekandes, kramandes och med en fantasifullhet som Mr inte känt tidigare. Plötsligt hörde jag hur Mrs satte på sin Gröna G-punkts vibrator, som hon började att leka med, Hon viskade i mitt öra att jag skulle få en fontän över mig om en stund, om Mr lovade att vara en snäll pojke, Plötsligt kände jag det första piskrappet över min stjärt.Mrs knullade sig själv med ena handen i sin våta grotta, samtidigt som hon behandlade min bakre del med den andra, Jag var nu så kåt att jag kröp upp på alla fyra och runkade mig själv hårt och snabbt. Hörde hur Mrs började att andas tungt och ber mig att vända mig om. Jag kastar mig runt, och innan jag vet ordet av så ser jag hur den gröna staven åker ur Mrs fitta, och stråle efter stråle av fontänorgasm träffar min haka, hals och bröst. Jag blir så kåt av denna sköna syn, så jag får en sån hård orgasm, så jag sprutar ner Mrs hela stjärt, och rygg. Mrs vänder sig om, och säger Gott Nytt År Mr...

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt sexliv ni verkar ha! Kommer att titta in här ofta.

    SvaraRadera
  2. Det har vi! Och vi njuter av det... Välkommen in till oss! :)

    SvaraRadera