tisdag 10 januari 2012

Hård i soffan

Sovmorgon i soffan, med Mrs mitt emot, och morgonnyheter. Mrs morgonrock har glidit isär och jag ser de mjuka läpparna och kåpan runt klitoris. Det börjar rycka i kuken, som reser sig långsamt till ett riktigt hårt morgonstånd. Mrs fot snuddade vid min mandom och jag stönar till. Mrs ler och fuktar sin tå med min kåtsaft, och masserar det hala ollonet. Mr ser stjärnor av denna behandling, och bestämmer sig för att Mrs fitta måste knullas hårt. Vänder mig om och trycker in min extremt hårda i botten. Mrs känns så tight att jag blir galen och viskar att nu ska Mr fylla Mrs hål till bredden med sperma. Lovar att det inte tar många stötar innan stråle efter stråle landar i den svullna grottan. Jag glider ner och börjar behandla klitoris och läpparna med tungan.Mrs gnyr och jag kan inte undvika att känna min egen sperma som rinner ur när jag slickar. Mrs kommer i en orgasm som hon fullkomligt vrålar ut. Innan vi går upp, ber jag om mer besök hos kuken av Mrs fot med de röda naglarna. Tycker ni vi ska ta en bild när Mrs förför med sina fötter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar