onsdag 18 januari 2012

Skönt förspel med Mrs tunga

Att vara kåt, och samtidigt och filma är inte det lättaste. Men kan inte låta bli att visa Mrs underbara behandling som hon gav mig ikväll. Hann bara komma innanför dörren innan Mrs knäppte upp byxorna och smekte min kuk med händer, mun och tunga. Lyckades sträcka efter mig efter kameran och filma lite innan Mrs gjort mig stenhård, och tvingat mig kasta kameran, och låta henne vara med i leken. Älskar när vi kåtar upp varandra och hamnar i sköna 69:or och kan slicka, suga, smeka & göra det skönt för varandra. I käll blev Mr stående med ett ben på golvet, och ett i sängen, anskiktet djupt nere i Mrs genomvåta sköte. Slickandes och fingerknullande, så hörde Mr hur orgasmen var på väg. Mrs runkade Mr`s hårda kuk, samtidigt som ett salivfuktat finger gneds mot ollonet. För första gången på länge pumpar min sperma tungt mot Mrs mage, samtidigt som Mrs skriker ut sin orgasm... Älskar när vi kommer samtidigt!




1 kommentar:

  1. Och Mrs säger att det var underbart! Älskar Mr nyrakade pung! Underbart att slicka på...

    SvaraRadera