tisdag 3 januari 2012

Kan Mrs få suga?

Får erkänna jag är beroende av Mr underbara kuk... kan inte få nog av den!
På morgonen när jag vaknar kan jag inte låta bli att röra vid den... ibland smyger sig handen dig och känner på den, leker med den och hoppas på att jag ska få en reaktion...
Ibland smyger jag under täcket och slickar på den och tar den i munnen.
Underbart att känna hur Mr växer i munnen av min tunga som leker och slickar den från toppen, runt ollonet, neråt mot roten av kuken... Mr älskar när jag suger på ollonet och runkar honom med ett fast tag om den hårdnande kuken...
Denna behandling brukar få honom stenhård och så svullen så det känns som huden ska spricka...

Imorse var inget undantag... fast den här gången stod han vid sängen med ett underbart morgonstånd, redo för att gå till duchen. Mrs tog på sig dom "bedjande" ögonen och bad om att få smaka...
Mr som egentligen var alldeles för sen och borde ha ilat iväg till duschen gav med sig och kom fram till Mrs mun. Han tog tag i Mrs långa hår och tryckte in den djupt in Mrs hals. Och gud så gott han smakade! Mrs lät Mr styra med vilken takt kuken peneterade Mrs.. och idag ville Mr in hårt och snabbt. Den snabba takten blev allt snabbare och snabbare och kuken allt mer spänd.... inom några minuter exploderade Mr i en underbar orgasm och sprutade ner Mrs mun med en megasats.
Ännu en gång hade Mrs fått njuta av Mr kuk...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar