fredag 13 januari 2012

Mrs underbara hand en Fredag...

Lång arbetsvecka är till ända. Känner mig piggare än jag borde. Normalt sett brukar Fredagen vara tung, trött kropp, som känner sig osexig. Idag kändes kroppen skön, kanske för allt upphetsande sextalk från Mrs. Mrs hade redan handlat och börjat med maten när jag kom innanför dörren. Gästerna var på väg, men jag hinner ändå duscha och komma iordning. Ett fel..-Kåt som en galning och längtar efter Mrs som är dressad upp till tänderna, och är ursexig. Att smeka av den underbara klänningen innan gästerna kommer är uteslutet. Viskar i Mrs Öra hur kåt Mr är. Får då en befallning om att sätta mig ner och låta min kuk bli omhändertagen. Mrs vet vad Mr behöver och runkar av en skön sats på min mage. Själv önskar jag att Mrs kunde dragit upp sin långa klänning och satt sig över mitt ansikte och knullat mig ordentligt. -Men först middag med Champagne och tillbehör. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar