söndag 29 januari 2012

SPA Söndag

Mrs överaskade rejält i morse då en packad väska mötte mig på väg till duschen. En påklistrad lapp sa: Söndagsmys väntar... En tur med bil och god lunch, sedan checka in på Hotellet. Mr vet hur Mrs fungerar, så kuken började redan svullna, bara genom att fantasier flög genom huvudet på väg upp till rummet. Champagnen låg på is när vi kom in, å jag tänkte att nu blir det övernattning, för att köra hem ikväll blir svårt...  Sviten var fördelad på två rum och en relaxavdelning. Vi unnade oss ett par timmar med skönt prat, och upphetsande film på hotellets TV. Kåta , så föreslår Mrs en tur till bastun, med överraskning. Klär av oss och höjer musiken, glider in i relaxen , och där möter jag chockartat två okända kroppar. En kille med solbränd vältrimmad kropp & hans sambo, med redan svettpärlor på huden efter bastuns värme. Vi hälsar, och redan efter ett par minuters samtal om våra bloggar, så känner vi vi hur kåt-temperaturen stiger. Mrs tar tag i våra hårda kukar, medan hon särar på benen och låter sig slickas och sugas. Ser hur händer leker med min Mrs kropp, och hur hon njuter av behandlingen. Min nya vän suger på Mrs bröst, och Mr ser hur han snabbt sprutar sin sköna säd på bröst och hals. Denna syn blir för mycket, och jag tar tag i stjärten och glider in i rumpan, som formligen börjar krama ur den kommande sperman. Två minuter med Mrs ridande på pålen, så känner jag hur sammandragningarna börjar, och hur första strålen lämnar mitt ollon... En minut senare, ligger vi i en härlig ormgrop och njuter av våra kroppar. 
I morgon får vi planera ny plats och date.....


2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin bild

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Vi älskar att lägga upp sköna bilder för Er som följer oss här på bloggen!

    Mr

    SvaraRadera