torsdag 19 april 2012

Mrs sköna rakning

Mrs kom hem varm efter en hård dags jobb...
Slängde av mig alla kläder i badrummet och tänkte förbereda mig inför att Mr kommer hem.. vill göra mig fin och lukta gott... vara iklädd något sexigt och förföra honom.

Har redan tänkt på sex hela dagen på jobbet... drömt om Mr.
Trots att vi har så mycket sex så är varje gång underbart och fantastiskt.

Nu stod jag i alla fall naken i badrummet.
Vattnet strilade varm på min nakna kropp... smeker migfrån topp till tå.
Får mina bröstvårtor att bli hårda.

Tvålar in hela kroppen i ett mjukt lödder...
När jag tvålar in fittan är den svullen och trånar efter Mr...
Varje smekning med tvål får en ilning av lust att gå som en stöt genom kroppen..
Tar fram rakhyveln och rakar dom stubbiga yttre blygdläpparna...
kåtheten växer för varje tag som rakhyveln tar.
Kaninte hålla mig från att snudda klitoris gång på gång.. tänker mig att Mr står och smeker mig med sin sköna tunga.
Tvålen gör att fingrarna glider skönt...
För in ett par fingrar i fittan och smeker klittan igen...
Mr sköna kropp fladdrar som bilder i mitt inre...
Hör honom säga kåta saker i mitt sinne och så hör jag honom säga till mig att komma... så det gör jag. Kroppen pulserar och rycker i en enormt skön orgasm.
Öppnar mina ögon och ser Mr stå i badrumsdörren med ett leende...
Har Mrs det skönt? Frågar han och kommer fram och ger mig en kyss i duschen... om svarar jag.




2 kommentarer:

  1. Ajj så mysig fitta du har.. Älskar att se kvinnor som rakar sej.. mmh! Meera! :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt.... älskar att pilla med en massa lödder! :)

    /Mrs

    SvaraRadera