fredag 27 april 2012

Mrs onanerar vilt!

I morse upplevde Mr en otroligt eggande upplevelse. Mrs väckte Mr för andra dagen med en hand som leker med kuken. Idag blev den verkligen stenhård, och Mrs runkade och sög omvartannat. Smeker hennes kropp, och lyckas krångla mig upp på långsidan och ställa mig upp. Mrs trycker i ihop sina underbara bröst och knullar mig skönt mellan dessa. Osexigt slänger Mr en blick på klockan, och inser att snart måste Mr vara på jobbet. Kåt som vanligt, exploderar en jättesats på Mrs, som säger att Mr måste skynda sig på så att han hinner iväg. Mrs kåtglansiga ögon utrycker hon sitt behov att också få komma. Kysser henne, och tar fram en av hennes grövre dildosar. Ber Mrs att inte sluta förrän hon har varit i sjunde himlen. Mr duschar, och genom en springa genom dörren ser man hur Mrs onanerar vilt. Det är bland dem underbaraste saker jag sett. Mrs med brett särade ben, med en dildo som vibrerar och masserar. Hör hennes stön medans jag tar på mig skorna och ger mig iväg. Kuken står hårt när Mr tänker på minnesbilden. Efter ett tag kommer ett Mms, med bild på en våt dildo och en ändå våtare fitta. - Längtar efter Mr redan, stod det. Mr instämmer! Älskar att se på när Mrs onanerar vilt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar