måndag 30 april 2012

Mrs mobilsmek...

Mr vartvungen att lämna Mrs tidigt på morgonen idag... Mrs vakande ensam i vår säng... på Mr kudde låg en lapp... Älskar dig och önskar jag kunde ge dig en skön orgasm... titta på en film och smek dig själv.. spela in en snutt och skicka till mig i mobilen... är redan kåt av bara tanken...

Vår dator låg på Mr sida och väntade och det var bara att starta upp den.
Idag var Mrs lite sugen på vackar kvinnokroppar, så letade fram en film med två tjejer med fylliga bröst.
Mrs går verkligen igång på vackra kvinnobröst... finns inget som är så sexigt som när två tjejer leker med varandras bröst... slickar, leker med bröstvårtorna med sina tungor... gnider dom mot varandra..
Det får Mrs fitta att bli våt och fullständigt svullna upp...
Smekte min klitta med mina fingrar och tittade på deras lek i datorn.. spelade in några sekvenser på min mobil och det var så skönt att jag hade svårt att hålla mig någon längre stund.

Mr fick tre filmsnuttar till sin mobil och en hälsning Mrs har just fått en riktigt skön start på sin morgon och uppfyllt Mr´s önskan. Hoppas du gillar filmerna....


Skön smek...


Underbar film som får Mrs att komma...

Mrs fitta pulserar efter orgasmen... 

4 kommentarer:

  1. Älskar dina filmklip Mrs! Får mej att komma rätt så fort.. :)
    //Ken

    SvaraRadera
  2. Tack! -Önskar vi kunde fått se det ;-)
    Mer film kommer snart!

    SvaraRadera
  3. Hej
    Stort beröm för era videos. Sexiga till tusen...
    Nån med lite knull och kanske nån med sprut över fitta/ansikte/i munnen????

    MMMM....
    Tack

    SvaraRadera
  4. Tack... vi ska försöka filma något porrigt till er :-)

    SvaraRadera