lördag 21 april 2012

Gav Mrs all uppmärksamhet

I morse vaknade Mr tidigt. Läste våra mail och svarade på en del. Läste lite på nätet och blev lite sugen. Fick en id'e om att bara få Mrs att njuta, utan själv få komma. Väcker Mrs försiktigt, och ber henne vrida sin kropp mot sidan. Sätter mig på knä vid sidan av sängen och får Mrs sköte framför mitt ansikte. Händerna är fria, så jag kan smeka Mrs mage, bröst och lår. Låter tungan långsamt reta området runt springan och jag hör hur Mrs viskar hur skönt det är. Fortsätter att reta, slicka och suga. Tror Mr ger njutning i 20 minuter, innan Mrs kommer i en våldsam orgasm. Min kuk är så hård och det har runnit i liten fläck på golvet av klar vätska. Mrs ler, och säger att så här vill hon vakna varje dag. Mr njuter av att ge Mrs, utan att få komma själv ibland. Risken är att Mrs får känna på min hårda under dagen istället.

1 kommentar: