söndag 15 april 2012

Mr får en skön behandling...

God morgon alla!
Det är en ljuvlig söndagsmorgon och Mr sover än...
Har tänkt att väcka honom på ett skönt sätt och jag hoppas att han är upplagd för en skön stund...
Ska strax smyga mig upp tillbaka till vårt sovrum och krypa in under täcket...
Min tunga och mun hungrar efter att leka med Mr kuk..
Tänker mig att när jag under täcket börjar leka med den, kommer den vara mjuk och slak...
Tar den i munnen på mig och suger på den.. leker med tungspetsen på ollonet.. börjar massera förhuden fram och tillbaka...
Och när erektionen börjar infinna sig.. suga den djupt ner i halsen, såsom Mr älskar...
Tror att sen är det fritt fram för Mrs att sätta sig på den och rida honom hårt....
Mmm... nu är Mrs så våt att jag får smyga mig upp igen...





1 kommentar: