torsdag 19 april 2012

Längtar till ledig helg!

Ligger i sängen och drömmer om allt skönt som förhoppningsvis kommer att hända nu när det blir vår, och värmen kommer. Sköna stunder i naturen, smygfota lite nauhgty bilder på de mest oväntade platser, bilsex med smek av Mrs våta springa, club-besök med nya kittlande erfarenheter...

Mrs vaknar mitt i mina fantasier, och sträcker sig efter mig. När handen passerar min kuk, så upptäcker att den står stenhård. -Är Mr redan kåt? -frågar hon. Mmm, svarar jag. Mrs svarar med att föra min hand till hennes nyrakade sköte, och hon är verkligen plaskvåt. fågar om hon också drömt sköna saker, och Mrs nickar. Slickar och suger varandra, och till slut reser sig Mrs upp och ställer sig med ryggen mot väggen i sovrummet, så Mr kommer åt att knulla hårt, samtidigt som Mrs bröst för massage, och kuken glider in och ut i den mest våta fitta. Mrs kommer och knäna nästan viker sig under henne. Mr är nu så nära att Mrs lägger sig på mage på sängen, och bara efter ett par sköna drag så landar den vita säden på Mrs sexiga rumpa. Ligger kvar en stund och ler åt våra kommande upplevelser. Hoppas Ni bloggläsare vill fortsätta att läsa om våra sexuella resa. Gilla på omdömen, och kommentera gärna. Det gör att vi får inspiration, och nya ideèr om önskemål. Ha nu en skön Torsdag! Mr & Mrs

Mrs nersprutade underbara rumpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar