tisdag 3 april 2012

Mr's morgonstånd blir skön morgonstund....

Mr vaknade med ett skönt morgonstånd idag.. och Mrs var inte en att utnyttja situationen...den  var hård, så härligt spänd...
Mrs var bara tvungen att få smaka på det sköna ollonet.. leka med sin tunga på toppen av den.
Svälja hela härligheten lång ner i halsen....
Så gott det är att slicka på ett ollon som är spänt. Att känna hur alla svällkroppar spänner ut varje millimeter av hud kring kuken, hur blodådrorna sväller och hur den rycker av vällust, när tungan leker med den känsliga strängen..
Det är oerhört upphetsande och för varje tag som jag suger, rinner det kåtsaft från min springa av ren upphetsning.
Jag fantiserar och längtar efter att inte bara suga på den, utan att få känna den mellan mina ben, känna hur den sakta glider in och fyller mig med hårdheten.
Jag vill känna hur hur hela kuken spänner sig som en båge inuti mig och snuddar vid min g-punkt.. sakta masserandes fram den där vilda känslan av extas och inre orgasm... som får mig att spruta en stråle på Mr mage...
Så känner jag hur han är nära, så nära.. sätter mig och förverkligar min fantasi... sprutar på honom och tar därefter den i munnen igen.. han är nära, så nära.. för varje tag stönar han allt högre sin vällust, ber mig att suga djupare... så kommer han djupt ner i halsen. Mrs sväljer satsen  och lägger sig på hans arm... fåglarna kvittrar utanför och det är en väldigt skön morgonstund mitt i livet.








2 kommentarer:

  1. mmmm...Ser gott ut. Finns det nån film tillgänglig med sprut av sperma i munnnen på henna och med ett härligt stön? Eller en film med knull i hennes mus och sedan sprut över magen?...Och med stön...
    Längtar så efter nästa inlägg...
    Bomba oss!!!!!!!

    SvaraRadera