måndag 23 april 2012

Mrs som fäbojäntan

Var och handlade efter jobbet, redan vid grönsaksdisken fick Mr ideèr, men när jag kom fram till köttdisken kom ett tidigare inlägg upp i tanken. Vi hade skrivit om Mrs som borde få leka med en rejäl falukorv. Hittade en riktigt skön, som jag la ner i korgen. Kassörskan tittade på mig när hon tog tag i den grova, och det var nästan så hon läst mina tankar. När Mr kom hem så var Mrs redan hemma, och satt och jobbade vid datorn. En kort kyss, och sedan gick Mr och tog en dusch. Tog fram min mobil när jag torkade min nu hårda kuk, och SMS:ade Mrs att hon skulle ta av sig och gå in i vårt "lekrum" och vänta på Mr. När jag var klar, gick jag förbi och tog med ett par ljus och ett par glas. -Å så den sköna Falukorven. I rummet låg Mrs och väntade. När jag visade vår leksak, så log Mrs. Hon mindes vårt inlägg, och så började hon leka med sin underbara kropp. Mr kunde inte låta kamera vara ifred, för vi hade lovat "R" att föreviga vår lek på klassiskt "Fäbodjäntanvis" Hoppas Ni gillar bilderna!


1 kommentar: