onsdag 11 april 2012

Fyra händer

Ligger nyduschad i sängen när Mrs kommer in i rummet. Hon har varit ute på stan, och jag har inte hört när hon satte nyckeln i dörren. Hon drar ner rullgardinen, sätter sig på sängkanten, kysser mig och stryker med handen över min längtande kuk. Blunda säger Mrs, har en överraskning. Blundar och känner en ögonbindel som gör det kolsvart. Mrs fnissar och snart känner jag att någon mer finns med i rummet. Mina händer fixerade med ett mjukt tyg. Känns som hundra händer smeker min kropp. Min hårda är redan sprickfärdig och benhård. Äntligen känner jag Mrs sköna fitta mot min mun. Hon ber mig slicka, och samtidigt känner jag hur min kuk får en hand runt sig, och sekunden senare glider den in i ett vått, tight hål. Jag stönar och trycker emot. Hör hur Mrs kysser den andra personer och ber om att hon knäpper upp Bh'n så att hon kan få känna på de fylliga brösten. Min tunga masserar klitoris, och de bekanta orgasmtecknen närmar sig. Tjejerna byter plats och jag har aldrig blivit tiden så skönt av Mrs. Den nya springan gnider mot mitt ansikte och när jag själv närmar mig, ber jag om ett sprut från Mrs samtidigt. Känner hur sperman pumpar, och samtidigt sprutar Mrs på mig. Hör hur den andra tjejen skriker ut sin orgasm, och de enda ord jag hör är -Underbart!

Tjejerna lämnar mig skönt utmattad, med varsin kyss på kuken
När Mr's kommer tillbaka, blinkar hon med ögat, och frågar om vår hemliga gäst får hälsa på fler gånger?
Mr längtar redan, kanske Mrs ska bli den som får njuta med bindeln över ögonen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar