torsdag 12 april 2012

Mrs underbara väckning!

Klockan ringde som vanligt i morse. Satte på TV-nyheterna, och halvslumrade. Mrs låg med datorn i knät och beklagade sig över att vi inte fått ut några filmer på bloggen som våra läsare önskat. Ser hur hon bläddrar bland våra bilder, och låter handen glida ner under täcket. Hon vänder sig om och viskar  -Mrs är såå kåååt, vill Mr hjälpa mig? Mm, viskar jag, längtar efter Din mun runt min kuk. Mrs lägger ner datorn, vänder sig om så hon når min slaka kuk. Sakta tar hon in hela i munnen, låter tungan rotera runt ollonet. Tar inte många sekunder innan den står stenhård. Är verkligen så att kuken blir extra hård på morgonen, och det gillar Mrs.
Hon suger ljuvligt tills det nästan svartnar för ögonen. Då sätter hon sig på, och rider, samtidigt som jag kommer åt att nypa lätt i bröstvårtorna. Masserar de underbara brösten, medans ritten blir allt mer våldsam.
Plötsligt så kliver Mrs av och lägger sig en 69:a med mig underst. Hon trycker sin nu svullna och våta mot min mun, jag slickar henne på det sätt jag vet hon blir galen av. Mrs suger och runkar nu så att det finns ingen chans att hålla emot. Känner hur jag exploderar i hennes mun, och jag lovar att Mrs får svälja flera gånger.
Mrs stönar att hon är så nära, och jag tar tag med bägge händerna på hennes fasta skinkor och trycker henne hårt mot min tunga. Hon skakar och kommer i en lång orgasm som riktigt rinner ner på min haka. Mrs vänder sig om och ger mig en kyss som smakar varm sperma. -Godmorgon Mr, säger hon, älskar sådana här uppvaknanden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar