fredag 31 augusti 2012

Trekant på Hotellet

Vi kan inte låta bli att Ni får ta del av en fantasi som en av våra bloggläsare skickat in till oss. Läs och njut, kanske kan vi få en fortsättning på äventyret?

Det är ett stort lyxigt hotellrum med sköna fåtöljer och en stor bred säng med plats för tre.. Jag har varit lite nervös inför helgen och visste inte om jag skulle våga genomföra det som vi fantiserat och pratat om så länge. För säkerhets skull har jag bokat ett eget rum på samma hotell men redan i baren var jag övertygad om att rummet skulle stå tomt i natt. Det är en väldigt speciell känsla att vara i rummet och det är en spänning i luften som är svår att beskriva. Trots att vi har alla kläder på plats ser jag Mrs naken framför mig, denna underbara kropp som jag "bara" sett på film och i camen tidigare.

Jag är enormt upphetsad samtidigt som jag har en härlig pirrande känsla i kroppen. Mitt stånd syns väl genom kostymbyxorna och jag funderar på om Mr och Mrs verkligen kommer att vara ok med att dela med sig till X. Mr verkar ganska avslappnad och sätter sig i soffan. Mrs märker att jag är lite nervös och hon går fram och kysser mig lätt på kinden och frågar om allt är känns OK. Jag svarar att allt är ok men man kan höra på min röst att jag är nervös. Mrs låter sin hand glida ner och smeker lätt på min stenhårda kuk. Jag sneglar på Mr och ser att han ler mot oss. Mrs leder bort mig till soffan där Mr sitter och frågar om vi vill ha en liten drink. Ja svarar vi båda och Mrs går till minibaren och häller upp tre drinkar.

Jag och Mr pratar om lite allt möjligt, och helt plötsligt står Mrs där med varsin drink till oss. Mrs har knäppt upp sin blus så nu ser man hennes vackra bröst i en röd bh. Mr undrar om inte Mrs är lite varmt klädd och Mrs ler instämmande och lossar på de sista knapparna pch tar av sig blusen. Hon vänder sig bort från mig och ber mig öppna bh-bandet vilket jag lydigt gör. Mrs vänder sig tillbaka mot mig och håller bhn på plats med händerna, sakta sänker Mrs händerna och Mrs bara bröst är rakt framför mitt ansikte. Oh my god, Mrs bröst är till och med vackrare i verkligheten än jag kunnat föreställa mig. Mrs knäpper upp min skjorta, hennes händer vandrar ned längs mitt bröst och mage och knäpper upp mina byxor. Mrs låter båda sina händer nudda min kuk genom kalsongerna och jag känner varje pulsslag i kuken. När jag känner hur Mrs hand letar sig in innanför mina kalsonger så slår hjärtat hårdare och hårdare, jag känner hur hennes mjukar fingrar nuddar min kuk för allra första gången. Jag är så upphetsad att jag håller på att ramla omkull och Mrs tar tag om kuken och runkar den några långsamma tag. Mrs frågar igen om allt känns ok och jag nickar ivrigt ja ja ja ja!!!

Mrs sänker sig sakta ned och jag tittar på hennes huvud ovanifrån när hennes mun närmar sig min kuk som nu är hårdare än den någonsin varit . Mrs sträcker ut tungar och slickar snabbt och lätt till på undersidan av mitt ollon samtidigt som hon tittar upp och möter min blick. Man kan verkligen se att Mrs älskar att suga kuk för det tindrar i hennes ögon av förväntan: Hon runkar några långsamma tag och slickar och pussar lätt på min pung.. Jag tänker tyst snälla snälla ta kuken i munnen någon gång!! Innan jag vet ordet av slukar Mrs kuken ner till roten och håller kvar ett bra tag och jag känner Mrs underbara varma mun kring min kuk. Jag är i sjunde himlen och kan inte tro att det är sant, men det är det! Mrs suger nu i perfekt takt och jag märker att hon älskar att suga kuk för det man älskar att göra blir man bra på! Sedan våra tidigare kontakter så vet Mrs att jag gillar att bli smekt på pung och rumpa så Mrs masserar försiktigt min pung och masserar mitt anus med sitt pekfinger... Mrs fuktar sitt finger med saliv och fortsätter smeka runt anus samtidigt som hon suger underbart skönt på min kuk. Jag känner att jag börjar närma mig orgasm så jag säger till Mrs att jag är väldigt nära. Jag hade räknat med att Mrs skulle sluta suga och runka satsen över hennes bröst men istället så suger Mrs mer intensivt efter bara några sekunder så sprutar jag en krafitg stråle och Mrs tar de första spruten i munnen och de sista kommer över hennes haka och bröst,, Jag vill ge Mrs en orgasm så jag gör mig redo att slicka Mrs.....

Oj, Mrs och Mrs önskar en fortsättning kommer snart!

1 kommentar: