tisdag 7 augusti 2012

Striptease-sex!

Mrs kom nyduschad till sovrummet igår, iförd svarta sexiga underkläder. För att retas extra, bad hon Mr att sätta sig i fåtöljen, och njuta av lite striptease. Inte röra, bara titta. Lutade mig tillbaka och njöt av Mrs sensuella, retfulla sätt, när hon lät plagg efter plagg falla. Underbart när trosorna drogs av, och när Mr äntligen får se Mrs springa! Stenhård, med handen lätt runkandes, bad Mrs om förflyttning till sängen, där hon satte på en porrfilm på TV:n. Mrs lade sig så Mr kom åt att titta på filmen medans Mr slickade den nu blöta, svullna fittan. När killen på filmen gled in i tjejen, så ville Mrs göra likadant. Kröp upp över Mrs med ett ben över Mrs ben, liggandes lite snett. Kuken var så brutalt hård, och vi började knulla rytmiskt. Med rumpan gungandes framför mr, så känner jag ett blött finger massera runt analöppningen. Fingertopen glider in en cm, och knullar mig samtidigt som Mr får den hårda i sig. Båda stönar, och viskar dirty i varandras öron, och vi är alldeles dimmiga av kåthet. Får bita mig i kudden för att inte komma både en och två gånger. Plötsligt, så kommer Mrs i en våldsam orgasm när tempot är vansinnigt högt. Hon skakar och vrider sig under Mr's kropp. Känner hur pärlor av svett kryper fram på våra kroppar. Mrs drar fram mig till sängkanten, medan hon kryper ner på knä på golvet, och jag lutar mig tillbaka, medan kuken glider in i Mrs ljuvliga mun. Suger och leker med mina stenar, tills en explosion av sperma fyller munnen. Det verkligen rinner ur henne, och det sista hon gör är att sträcka sig fram och kyssa mig. Så skön sex var längesedan vi upplevt! Här några bilder till Er från kvällen.




3 kommentarer:

  1. Underbart att höra att kåtheten kan hålla i sig med åren bara viljan och fantasin får flöda,har just kommit hem från att ha åkt "ligg"vagn med SJ.Det är grymt tändande att knulla på ett krängande tåg med Sverige rullande förbi utanför och folk gående i korridoren,kanske ett tips till er ! Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter härligt! Det får vi förhoppningsvis uppleva någongång!
      Vi provade tältsex i somras... det var också tändande att veta att det kan gå någon precis utanför duken... :-)

      Radera
  2. Some of the places that you can go to when finding dating services include general dating websites that offer a variety of specialized dating sites dedicated to people who meet certain criteria. A site that offers a large online dating portal might have a series of smaller websites for different demographics. More options for online dating are Dejtingsajt, Hitta Sex Kontakt, Knullkontakt and Sex Dejting.
    An Asian dating site could be one of them. Naturally, this will be jumbled up alongside other websites for black, Hispanic, Jewish, gay and vegan dating services.
    Click for free sign up
    Sex Kontakt
    Sex Romans

    SvaraRadera