söndag 5 augusti 2012

Mr dagdröm..

Mr kom hem från mataffären med kassarna fyllda med mat.
Han såg på Mrs med glimten i ögat när han packade upp och frågade om Mrs var leksugen?

Mr viskade att han hade en skön dagdröm när han körde bilen hem om hur Mrs satte sig på balkongen och lekte med den nyinköpta gurkan. Mr berättade att han sett framför sig hur Mrs satta sig i stolen, särade på benen och satte upp dom på armstöden... hur hon fuktade gurkan med sina läppar... lät gurka glida mot springan via brösten. Mrs lekte med gurkan runt fittöppningen. Lirkade runt blygdläpparna och lät den sakta glida in... centimeter efter centimeter.

Mrs knullade sig själv en stund med varierande takt. Andhämtnignen ökade och Mrs slida kramade gurkan när orgasmen kom. Mrs drog sakta ut gurkan ur den pulserande fittan och smakade på den med sin tunga... Givetvis uppfyllde Mrs Mr önskemål...





8 kommentarer:

  1. vilka underbart sexiga bilder. skulle gärna se henne leka med en gurka. när jag tittar på era bilder så styvnar min kuk direkt. skulle gärna slicka och knulla henne å sen spruta över hennes sexigt snygga bröst.. mvh//nicke

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå, Mrs älskar slick och sprut över brösten! Tack för Din kommentar!

      Radera
    2. jag skulle gärna slicka hennes bröst sen ner till hennes sexiga fitta å där skulle jag slicka länge och väll.. älskar eran blogg

      Radera
  2. Nu börjar det verkligen heta till :-D fortsätt så här snyggingar / Lisa

    SvaraRadera
  3. Så länge vi får sådan här feedback, så fortsätter vi gärna.

    SvaraRadera
  4. Härligt:-)
    Har ni några fler planer på saker du vill använda som dildo? Såg i en annan blogg där en kvinna prövade både en läskburk o en majskolva. Tycker de är riktigt het att använda saker i hemmet i mig. Själv har jag testat klassikern falukorv o glasflaska. Det är riktigt skönt att rida av en glasflaska. Puss / Lisa.

    SvaraRadera
  5. Majskolv hade vi redan provat och njutit av, så dessa lägger vi ut ikväll! Att leka med saker i hemmet är lite naughty och skönt. Du skrev att Du knullat en falukorv, och det har Mrs också. Om Du tittar i bloggens historik, så hittar Du Mrs fitta fylld av en grov från Dalarna. Hoppas Du tycker de är sexiga, för det gör Mr. Kuken växer varje gång Mrs busar och leker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hittat tyvärr inte inlägget om falukorven. Under vilken ettiket ligger den under? Hoppas ni fortsätt med sådana här bus o gärna på film med ;-)
      Majs bilderna va hur sexiga som helst. Min fitta vart våt när jag såg dom på jobbet så va tvungen o smita in på toan o ha det lite skönt ;-) / Lisa

      Radera