lördag 1 september 2012

Hårt blogginlägg!

Vaknade i morse med många erotiska tankar. Tog upp datorn i knät, där Mrs & jag fortfarande låg nakna i sängen. Kröp upp mot ryggstödet, och drog upp benen som stöd för skärmen. Började skriva ett mail, när plötsligt jag känner Mrs hand som börjar reta kuken. Skriver vidare, men det är svårt att koncentrera sig. Mrs suger, runkar och gör det vansinnigt skönt, och till slut frågar hon om hon får ta en bild medans jag bloggar.
Mrs tar ett par bilder, och sedan placerar hon sig framför Mr, med rumpan mot den hårda. Centimeter för centimeter glider jag in i Mrs underbara fitta. Det är svårt att hålla datorn still när Mrs knullar rytmiskt. Hon sätter sig upp med ryggen emot Mr, och fortsätter sin ritt. Känner hur safterna rinner ur henne på ett underbart sätt. Kuken spänner extremt härligt mot Mrs grotta i den här ställningen. Blir till slut tvungen att lägga ner skrivandet för en stund, när sperman rusar rakt upp i den våta Mrs! Mrs kommer precis efteråt, och vi kysser varandra länge. Önskar alla våra läsare fick vakna på detta sätt.Det enda är att Mr skulle egentligen skrivit om en erotisk dröm från inatt, men istället blev det den här upplevelsen, som jag inte kunde låta bli att blogga om ;-)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar