måndag 20 augusti 2012

Mrs tighta stjärt...

I kväll fick vi en enorm lust att leka med Mrs andra hål. Analsex är helt underbart, när det sker :-) Våra läsare har skickat både mail, önskemål och kommentarer som inspirerat oss!

Att få känna Mrs inoljade hål, mot det blanka ollonet, är en underbar elektrisk stöt genom kroppen... Filmkameran har dokumenterat till Er läsare, även om det är svårt att hålla still.
En av våra läsare, skickade en inspirerande film med ett riktigt tändande analknull.
Mr & Mrs hoppas att vår lilla sekvens är lite naghty och inspirerande för Er... ;-)

2 kommentarer:

  1. Mr och Mrs lyckades få min kille hård igen och ståndet ville inte lägga sig så jag var tvungen att hämta oljan så jag långsamt kunde sänka mig ner och låta hans grova kuk spetsa mig för en långsam ridtur.Han får inte dunka på mig som de gör i porrfilmerna,då gör det bara ont.Analt är väldigt naughty och känns nästan lite porrigt förbjudet,men nu stänger vi ner er grymt inspirerande sida så vi får sova.Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det var underbart skönt! Mrs älskar när Mr tar henne med sin sköna i rumpan... Och ibland är det skönt när det blir med kraft... ;)
      Kram

      Radera