fredag 17 augusti 2012

Morgonens avsugning...

Hoppas ni är upplagda för ett par bilder från morgonens avsugning av Mr.
Mrs fullkomligt älskar att få suga på sin Mr och känna hur upphetsad och hård han blir.
Att leka med sin tunga runt ollonet och slicka på kuken från topp till tå... Det är sexigt att höra på Mr stön och andhämtning hur skönt det är när Mrs tar ett hårt tag om kuken och långsamt suger in kuken änd ner till halsen. Att Mrs ibland kroppsligen får kräkreflex gör det inte mindre instressant för Mrs. Kan helt enkelt inte låta bli...

Och precis när jag skrev detta, gled Mr upp brevid mig igen och började smeka sin kuk mot mitt bröst. Han hårdnade och Mrs åter igen smaka på den underbara... Sög honom djupt och runkade den hårda. Smeker med mina naglar kring Mr pung och några minuter senare fick jag en skön sats på min tunga...

6 kommentarer:

  1. Finns det något skönare sätt att vakna på som man än när ens kukälskande kvinna inte kan/vill låta bli den sköna pålen utan hon har sugit den hård,har den långt ner i halsen och man möter hennes kåta blick som säger knulla mig ! Både Mr och jag har en enorm tur att vi har sådana fantastiska kvinnor eller hur Mr ? Peter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst har vi tur, och det är svårt att slå känslan av att få kuken omsluten av mun och tunga när man vaknar.
      Mr tackar för kommentaren!

      Radera
  2. Hejsan!, eran blogg är helt underbar, följer er istort sätt dagligen och blir lika kåt varje gång.
    Men undrar över en sak , hur orkar ni knulla varje dag,,hehehe

    SvaraRadera
  3. Härligt!
    Vi har en enorm lust till varandra.. sen är ju bloggen en enorm kick för sexlivet.
    Men vi älskar att ha sex, det är ju underbart skönt. Vi får energi utav att ha sex...

    SvaraRadera
  4. Med tanke på hur skönt det är med sex så är det egentligen konstigt att inte alla har lika mycket sex som ni. :-)

    Ni är ju väldigt vackra och upphetsande att läsa om och titta på och jag förstår verkligen att det är en enorm kick att visa upp er med vetskapen att ni gör andra människor kåta och förgyller deras vardag. /L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi håller med! Och tack för det fina omdömet!
      Får oss att älska detta och fortsätta dela ännu mer...

      Radera