torsdag 30 augusti 2012

Mrs kommer igen!

Mr vaknade på mage av att Mrs händer smekte rumpan så skönt. Särade på benen så handen skulle komma åt bättre. Naglar över rumpan ner mot mellangården och till slut fram till pungen och kuken är en skön känsla att vakna till. Efter en stunds retning vänder Mrs mig om och börjar rida så skönt. Rider hårt och plötsligt reser sig Mrs upp och sprutar över Mr's bröst. Utmattad tar Mrs fram sin dildo, och börjar onanera bredvid. Kan inte låta bli att sträcka mig efter telefonen, och ställa mig bredvid för att filma Mrs orgasm. Hoppas Ni får lite pirr i magen när Ni ser Mrs komma. Efteråt fick Mrs ett skönt sprut över brösten. Kanske är det dags för en sprutfilm snart?
 
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Ni är för underbara, jag tackar för en mysig morgon! ;)

    SvaraRadera
  2. Man uppskattar verkligen såna morrnar som ni har, det blir en bra start på dagen, sen är det skönast att få en morgon orgasm.
    Jag röstar på en sprutfilm,det gillas!
    kram

    SvaraRadera
  3. Sånthär gillar vii! :) Fortsätt komma Mrs.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Vi lovar att forsätta!
      Mrs älskar att komma om och om igen...

      Radera
  4. Jätte kul å läsa eran blogg innan man ska lägga sig och sova:)

    SvaraRadera