onsdag 1 augusti 2012

Lunchsex

Mrs hade bestämt att vi skulle äta lunch tillsammans, då Mr ändå var i närheten. Anade något annat när flera sms med naughty innehåll hade trillat in under förmiddagen. Hemma vid dörren, smyger försiktigt in så tyst som möjligt för att överraska. Hittar ingen i köket, men hör ljud från vardagsrummet. Smyger och kikar in. Mrs sitter i vår fåtölj med benen på armstöden och sin största dildo mellan benen. På tv'n rullar en porrfilm, och jag ser hur Mrs blick är fäst på tv'n. Dildon glider över läpparna över klitoris in i den tighta fittan, om och om igen. Smyger ut i badrummet och sköljer av mig snabbt innan jag går tillbaka med stenhård kuk. Mrs blinkar och ler inbjudande. Ställer mig bredvid, låter mitt ollon glida på Mrs styva bröstvårta. Hon tar sin högra hand och runkar Mr. Till slut hör jag på andhämtningen att Mrs är på väg. Sätter mig på huk och slickar henne medan hon knullar sig i ett hårt tempo och kommer i en fontän över hela fåtöljen och Mr. Mrs drar mig intill sig och börjar suga riktigt djupt ner i halsen. Underbart när orgasmen kommer samtidigt som Mrs håller hårt i pungen och ena skinkan. Fyller hela munnen med sperma så det rinner utanför. Nu behöver du ingen lunch viskar jag till en utmattad Mrs. ;-)

2 kommentarer:

  1. Hey, jag har en fråga till er.

    Är det så att ni alltid är kåta? Ni verkar ha sex väldigt ofta. Har ni alltid varit så beroende av sex+?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja vi har sex väldigt ofta och mycket (och det älskar vi!). Vi har också genomlidit "klassiska" barnår med betydligt mindre sex, så visst har det funnit tider då sexlusten var närmast obefintlig. Nu njuter vi av varandra varje dag (jo det faktiskt så.. ok, någon kväll när jobbet har tagit ut sin rätt har vi väl mest kramats...:)). Nu har vi svårt att tänka oss ett liv utan massa skön sex med varandra. Vi är nog experter på att "kåta" upp varandra dagligen med sms, mms etc, så lusten finns där och bloggen är ju dessutom en enorm boost när det gäller sexlivet. Vi älskar att fota etc för bloggen.. och då blir man kåt. Det kan jag lova! :)

      Radera