onsdag 26 oktober 2011

Porriga underkläder...

Mrs har surfat och blivit helg galen... köpgalen!!?
Vill utvidga den porriga delen av garderoben med en massa "kläder" av modell mindre...
Det finns något helt underbart med dessa porriga, sexiga underkläder som får så mycket att hända hos både män och kvinnor!
Jag älskar att klä upp mig och känna mig så kvinnlig och sexig... och att få ett gensvar hos den man klär upp sig för! Wow!! Vill köpa alla möjliga sexiga plag...
Underkläder har en otrolig power och påverkan på våra sinnen. Givetvis även kropparna...
Vad man tänder på är så otroligt individuellt.
Det finns inget mer upphetsande för mig själv, än när Mr ser på mig och säger att han blir kåt...
att känna hans kuk växa och bli hård när han ser på mig rör, vid mig, känner på min kropp.
Det samma gäller hans kropp... den får mig galen av åtrå. Att komma in på toaletten när han står naken, att röra vid hans sexiga rumpa... får varenda molekyl i kroppen att skrika efter sex.


Mrs R älskar porriga underkläder







Sexiga kläder = ljuva stunder...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar