lördag 15 oktober 2011

Mr längtar efter Mrs

Har landat på destinationen och som vanligt är längtan efter Mrs svår. Är alltid tungt att behöva resa på var sitt håll. Blir inte bättre av att läsa vår blogg, vilket får min kuk att stå stenhårt under täcket. Ser framför mig hur Mrs låter toppen på staven försiktigt smeka den svällande knappen mellan de våta läpparna. Önskar min tunga hade fått leta sig in i mellangården, medans Mrs dragit upp knäna mot sina styva bröst och vår lilla stav fått sakta leka i det bakre hålet... Ser i mitt inre hur fittan pulserar rytmiskt, och jag hör hur andehämtningen blir till stön, vilket får får mig att bli galen av längtan att knulla min våta grotta.o
Nu masserar Mrs sitt ena bröst, medans hennes vibrator nu glider allt djupare in i henne. Snart knullar hon sig rytmiskt själv hårt, och orgasmen låter sig inte vänta på sig. Ser framför mig hur staven sakta glider ur, och önskar det var jag som kommit tillsammans Mrs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar