söndag 30 oktober 2011

Mrs sköna behandling

Fick äntligen skön sex med Mrs idag
Lutandes mot väggen och tungorna i varandras munnar och händerna på våra kön. Känner hur fittan savar och hur kuken längtar att få komma. När vi närmar oss orgasm, så ber Mrs mig att spruta på hennes underbara klitoris. Så hon tar min hårda och gnider den som en levande dildo och jag blir galen av denna behandling. Mrs drar upp sitt ben och smeker sig medans jag runkar kuken intensivt och låter stråle på stråle med varm sperma landa på den underbara fittaön. Ett bland dom skönaste på länge. Tyvärr fick vi ingen bild på denna sköna syn.
Nåt som tänder mig är när Mrs pratar riktigt naughty med mig och ber om att få bli slickad, knullad, tagen i alla hål. Längtar tills i kväll då Mrs ska få bli riktigt skönt slickad. Kanske det kan bli en bild då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar