söndag 16 oktober 2011

Multipla orgasmer...

Äntligen fick vi idag känna på varandra och ge varandra den utlösning som vi längtat efter...
Mr hann inte mer än innanför dörren innan vi tog tillflykt till toaletten... där blev fick hans kuk smaka lite på en fitta som längtat efter honom.
Efter lite lite gos med fittan satte jag mig framför honom och tog den hårda i munnen... Mr var hård som ett spett och spetsa min mun tunga och förde den lång ner i min gom... det tog inte många minuter innan han skakade av njutning och sprutade en fontän över mig. Underbart!

Ikväll var det åter dags för lite mys i soffan.. vi hade bestämt oss för att ta lite bilder, men det är svårt att få till något bra när lusten tog överhand.. det blev bara några bilder på varandra.
Sedan slickade Mr's underbara tunga min fitta så skönt..

Mrs leker med sig själv i soffan... smek av fitta & rumpa...
Mr efter mys i soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar