onsdag 12 oktober 2011

Onsdag kväll

Tankarna kretsade runt Mrs när jag tog i dörren efter jobbet, men visste att hon var upptagen med annat. I mitt huvud såg jag hennes läppar omslutna om min längtande kuk, men jag fick vackert vänta. Sedan möttes vi i hallen och hon drog mig åt sidan, drog ner min gylf, och föll ner och tog min längtande i sin varma sköna mun. Tog inte många sekunder innan jag känner hur orgasmen exploderar i hennes mun. Tror att Mrs fick en riktig proteindrink med överaskande storlek...
Älskar Mrs och hennes behandling. Efter middag så får jag insyn i Mrs trosbeklädda venusberg lutar mig framåt och låter min tunga massera hela sköna fittan, och det slutar i en skön orgasm med Mrs hållandes hårt i mitt hår.....

1 kommentar:

  1. Skönt att fylla en mun för att sedan kyssas ;)

    SvaraRadera