onsdag 19 oktober 2011

Slicka mig, sug av mig, ta mig bakifrån...

Ikväll har vi haft en avslappnad och skön stund i sängen Vi tänkte blogga lite och bara slö titta på tv och slappa. Men så kröp vi ner nakna och Mr pillade lite på mig och upptäckte att jag var väldigt våt.. Mr fingrade sakta och skönt på klittan och fick blodet att rusa till fittan... Mr ville också med i leken, hans mjuka kuk hade börjat att hårdna under täcket. Mr bad om att få smaka på mig och att jag skulle ta honom i munnen... men långsamma och hårda tag svullnade hans kuk snabbt i munnen på mig. Mr första sprut kom på brösten samtidigt som Mrs kom i en skön orgasm...
Efter en stunds vila var Mr redo  igen... Denna gång fick det bli Mrs favorit, när Mr knullar henne bakifrån, (gärna i båda hålen). Mr andra sprut la han på Mrs rumpa och anus...

Ikväll bjuder vi på några bilder när Mr tar Mrs bakifrån.







1 kommentar:

  1. gurklek är bäst både för kvinnans härliga hål eller varför inte prostatan hmm mycket bra sida keep going strong mvh Solnakillen

    SvaraRadera