lördag 15 oktober 2011

Lördagskåt = sex i badkaret

Efter att ägnat lördagen till att shoppa och familjeliv är jag helt slut.
Längtar efter massor av avslappnande sex som kan få en på bättre humör och tillföra energi.

Ska nog tappa upp ett bad och ta med leksaken med mig... vill skicka Mr några porriga mms som får honom att kanske längta hem till mig och min kropp. Ska se om det kanske under kvällen dyker upp en bild till er på bloggen också... :)

Först måste jag bara ta hand om en tråkig tvätt.. ensam... hade hellre tagit med Mr ner i tvättstugan och sugit av honom där i torkrummets ljumma vindar... drömmer om en hård kuk i min mun som tillslut är spänd som en pilbåge, för att slutligen spruta ner mig med varm sperma... älskar det! Det ska vi fota och lägga ut till er...

Är så sugen på att fota all porriga underkläder vi köpt senaste tiden... vill ju visa upp dom! Älskar att klä upp mig för Mr och se hur hans kuk svullnar och hur det rinner fram droppar av kåtsaft från ollonet. Får mig hur kåt som helst...

Hoppas ni också får en underbar orgasm så här på lördagskvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar