onsdag 12 september 2012

Nattmail som tänder

I går kväll ägnade vi oss åt varandra fullt ut. Var på stan, åt gott och pratade. Väl hemma drog vi ur jacket till telefonen, för att få vara ostörda. Duschade och gjorde oss redo för en stund på nya vita lakan. Blev en sådan underbar kväll med både film och bildtagning. Mrs provade lite olika outfits, för att se vad hon känner sig sexigast i för kommande evenemang. Tog massor av bilder, och filmade när Mrs leker. Slutade med att båda var sådär sprängkåta, och orgasmerna blev starka. Efteråt satt vi oss vid datorn, och Mrs skrev ett mail till en speciell person. Såg hur hon blev påverkad av vad hon skrev, för en hand lekte försiktigt mellan hennes särade ben. Underbar syn. Somnade utmattade och njöt av en skön kväll. Mr vaknade på efternatten, och när jag sträckte mig för att kontrollera vad klockan var, så hade det kommit ett mail. Det var svar på Mrs tidigare mail, och ju längre jag läste, desto hårdare blev jag. Mrs vaknar yrvaket, och undrar vad jag gör. Ger henne telefonen, och hon börjar läsa. Hon berkräftar med ett hummande ljud att hon gillar det hon läser. Jag glider ner mellan Mrs ben, och snuddar med tungspetsen vid hennes redan svullna läppar. Hon kvider av välbehag, och ber om mer och mer. tills slut så glider två fingrar in i henne samtidigt som orgasman kommer. Mrs skakar länge i hela kroppen efter att orgasmen lagt sig. Somnar om, och drömmer om vad som skrevs i brevet. Vaknar med en Mrs som omsluter min kuk med sin mun, och låter den växa hård. Nu är det Din tur, säger hon och ler... Mr röstar för fler liknande dygn snart!

4 kommentarer:

  1. Sitter i videokonferens på jobbet men kunde inte bärga mig att gå in via mobilen och se om ni skrivit något nytt.... Ni är bara så heta att man bli våt i trosorna!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Vi gillar att Du blir våt i trosorna av det vi gör och skriver!
    Det är sådant som gör att vi fortsätter att njuta av att delge Er läsare av vårt sexliv...

    SvaraRadera
  3. Håller med ovanstående skrivare. Ni är otroliga. Blir genomvåt i trosorna även jag! Älskar era härliga filmer dessutom. Hoppas ni fortsätter så här och med fler härliga heta filmer. Blir sååå kåt av att se hennes sköna vackra fitta. Få se en tunga som tar han om henne på film kanske??? ;-)

    SvaraRadera