lördag 8 september 2012

Kvällens första...

Mrs hade förberett allt inför vår sköna kväll. Det enda som saknades var Mr. Han hade varit på tjänsteresa under dagen flygit en tur, så Mrs var tämligen säker på att han inte kikat in på bloggen och sett Mrs planer för kvällen. Så hörde Mrs äntligen hur nyckeln gick i dörren och Mr var inkommande. Mrs gick ner i hallen och omfamnade honom och gav en lång varm kyss. Saknaden som funnits där, är omvandlad till en och skär åtrå för denna människa som är Mrs allt. Så älskad...

Mrs tar tag i Mr hand och leder upp honom till vardagsrummet där middagen står dukad. Mr kysser Mrs nacke och kåtheten som funnits där hela dagen, får en enorm boost av kårarna av välbehag som sprids i kroppen. Mrs måste få kyssa Mr och känna hans tunga leka med sin.. Mr svarar med att häftigt lyfta upp sin Mrs och lägga upp henne på ett bord. Hans blick svarar Mrs att han längtat och nu har allt annat än middag i tanken... han knäpper upp de översta knapparna på klänningen, så brösten blottas. Synen får honom att börja sig ner och kyssa bröstvårtorna som styva står ut. han smakar hungrigt på dom, medan hans han letat sig utmed låret upp mot Mrs sköte. Hans fingrar letar sig upp och förstår snart att Mrs är naken, förutom stay-upsen... Upptäckten får Mr ännu mer upphetsad och han sliter nu upp klänningen för att blottlägga Mrs där hon ligger på bordet. Han kysser kroppen hungrigt överallt. Mr's tunga letar sig ner till Mrs nedre läppar, leker sakta för att riktigt reta Mrs till max. Han låter tungspetsen sakta närma sig klittan, men ännu inte direkt smeka den, utan leker sig runt. När han tillslut ger Mrs maximal stmulans stönar Mrs höglutt. Mr kysser, suger, leker med mrs, så hon vrider sig av välbehag.














Så reser han sig upp och visar sitt sköna stånd. Leker med sitt ollon på Mrs klitta. Smörjer in sin kuk med Mrs vätska som sipprar ur Mrs. Mr leker mellan hårlen, som han inte riktigt bestämt sig för vilket hål, som hans ska besöka först. Så trycker han till slut in kuken en bit Mrs fitta.. Mrs njuter och ber honom att knulla henne riktigt hårt... Mrs behöver inte be länge för Mr börjar mata på och knullar Mrs med bestämd takt. Mr frustar av kåthet och kuken böjer sig lång in i Mrs springa, masserar henne enormt på hennes G-punkt. Mr vet detta och ser tecknen på Mrs, han hör när Mrs inte längre kan motstå kraften av den inre orgasmen, han drar ut sin kuk en bit och låter Mrs sprut fritt strömma ut ur hennes kropp, sedan knullar han åter igen henne med kraft. Mrs kommer strax därefter i en yttre orgasm med. Mr drar då ut kuken och sprutar ett skönt sprut på Mrs kropp. Den vita säden sprutar ner henne från fittan upp till brösten och de sista strålarna landar på hennes haka. Kvällen hade bara börjat!

2 kommentarer:

  1. Kära Mr och Mrs!
    jag har precis hittat er blogg och måste bara skriva och säga att ni är HELT fantastiska!!! Jag föll helt hjälplöst pladask för er på en gång (den ljuvliga avsugningsvideon fick mig på fall). Så jag började läsa, titta, lyssna och njuta mig igenom bloggen bakåt i tiden. Jag fick kämpa mot stigande kåthet och ett pulserande stånd och lyckades ta mig till juli och eran gudomliga squirting-video. men sen orkade jag inte hålla emot längre utan var tvungen att spruta kraftigt under högljutt stönande. Jag tror grannarna ovanför redan har åkt iväg annars flinade de nog åt vad de helt säkert hörde.
    Nu är jag lite orolig att jag kommer spendera alldeles för mycket tid vid eran blogg, men det kommer i och för sig vara värt varje sekund!
    Det som jag nog gillar allra mest är hur underbart sagolikt härligt gudomligt Mrs låter i era videos när du njuter.
    Stor kram! /E

    PS nu har jag (åtminstone tillfälligt) lugnat ner mig lite och ska kolla in vad ni gjorde i juni! Får se hur länge jag klarar mig innan jag måste spruta igen :)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att Du hittat in till oss! Och tusen tack för en så underbar kommentar. Vi blir otroligt glada när vi får feedback och att du dessutom har en skön stund till våra bilder är underbart. Då har vi uppnått vårt mål... Fortsätt att läsa, du har ju några månader till att komma igenom.. ;) Vi har ju snart hållt på i ett år med bloggen! Hoppas Du får göra många, många högljudda sprut med oss...
      Kram från oss

      Radera