tisdag 18 september 2012

Mrs älskar spermasprut...

Mrs älskar de dagar som vi har tid att njuta utan stress och utan att behöva dela vår uppmärksamhet med andra åtaganden. Finns inget bättre än när vi kan ta oss tid att klä upp sig och leka lekar sexiga lekar med varandra. Mrs gillar att överraska Mr med att ha bytt om och dyka upp i en outfit när han mist anar....
När Mrs vill leka lite med naughty lekar tar hon gärna på lackvästen på bilden.
Den är som gjord för att få en stor sats sperma sprut på!
Och Mrs vill väldigt gärna få Mr att spruta MYCKET...

Det är synd att det finns så många tjejer som tycker att det är fel eller otäckt att en man sprutar sin säd på kvinnan han älskar. Tror att många män inte vågar göra det eller ens fråga om dom får, för deras tjejer tolkar det som något helt annat än ett otroligt intimt och sexuellt laddad kärleksakt.

Jag själv tycker det är grymt sexigt och tändande att min Mr blir så kåt av vårt sex att han sprutar en stort sprut. Och jag vill gärna se själva sprutet, så jag njuter jag av att se det och dessutom se hur tändande Mr tycker det är att få spruta på min kropp! Njuter av den varma sköna sprutet som landar på min kropp. Grymt sexigt som sagt!Love it.. och han älskar det med... det vet jag!
Nu väntar Mrs baksida på att få ett skönt sprut på sig...






5 kommentarer:

  1. Kära Mrs o Mr!
    Vilka fantastiskt snygga och upphetsande bilder!!! Jag kan bara hålla med; att spruta massor av sperma över sin älskades stjärt/rygg (eller bröst/mage) är helt underbart fantastiskt, och något båda kan njuta av enormt. Jag tror många par kommer bli inspirerade av era fantastiska bilder och det du skriver om hur otroligt intimt och sexuellt laddad denna kärleksakt är!
    Kram! /E

    SvaraRadera
  2. PS. å sen blir det ju inte direkt sämre av Mrs super-sexiga outfit :)! /E

    SvaraRadera
  3. Tack E!
    Dina ord värmer! Hoppas vi kan inspirera till många underbara sprut ;-)

    Mrs & Mr

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni förtjänar verkligen all beröm i världen! Och jag kan definitivt säga att ni inspirerar till helt fantastiska sprut, både ensam och tillsammans med älsklingen. Något som vore otroligt upphetsande skulle vara om Mr filmade en liknande sagoligt ljuvlig sprutning över Mrs stjärt som på bilderna ovan. Det skulle definitivt få mig att explodera i många underbara sprut ;-)
      /E

      Radera
    2. Lovar att filma Mrs när hon blir nersprutad nästa gång!

      Mr

      Radera