söndag 23 september 2012

Mr sprutar på Mrs rumpa...






Mrs fick en underbar slickning av Mr i soffan igår på dagen. Han är en grym musslickare. Får alltid Mrs så otroligt våt och kåt. Mr hade bestämt att Mrs skulle bli tillfredsställd riktigt ordentligt innan det var hans tur att få sina önskemål uppfyllda. Älskar när vi ibland kan vara en smula egoistiska i vårt sex. Att man på ett kärleksfullt sätt får sina behov tillfredsställda i första rummet, exakt så som man drömmer om just då. Utan att på något sätt förminska den andres lust eller behov. Man uppfyller helt enkelt den andres behov först och ger sig sedan hän. Uppfyller sin inre önskan med hjälp av den andre.

Igår tillfredsställde Mr Mrs på alla sätt med en underbar slickning. Sedan var det Mr tur att få ge sig hän. Mr älskar när Mrs långsamt och länge kåtar upp honom med att smeka hans kropp och de erogena zonerna. Han kan ligga på sängen och ta emot av Mrs händer som smeker hans hud. Hans kropp svarar med att knottra sig och rysa av kåthet. Kuken hårdnar likaså. Speciellt tänder han på Mrs naglar. Det finns inget (förutom möjligen musen) som gör honom så kåtstinn. Hans kåthet ökar markant när naglarna sakta smeker hans innanlår, mellangård, pung och längs kukroten. Det är då Mr oftast stönar av kåthet...

Den behandligen brukar Mrs sedan kombinera med att använda sin tunga. Mr är bestämd på var han vill ha den... först vill han att Mrs leker med den längst kuken, smekandes, lirkandes först, för att sedan suga hela härligheten. Mr gillar hårda tag om sin kuk, inget smålirkande här inte... Mrs runkar Mr bestämt, samtidigt som tungan leker med ollonet och den andra handens naglar leker med pungen. Detta gör Mr sprutfärdig, det kan jag lova! Oftast vill Mr att Mrs i slutskedet kysser Mr intensivt och leker med sin tunga med hans. Mrs brösten får gärna leka och snudda hans bröstvårtor. I slutskedet har Mr nog ofta målat upp en bild i sitt inre hur han vill komma... Igår fick Mrs ett sprut på sin rumpa... Varsågoda här kommer det till er!

4 kommentarer:

  1. Mr o Mrs!
    Måste erkänna att jag kollade in er blogg i förmiddags på jobbet när jag hade paus. Och så får jag se denna helt fantastiska film! Den är så otroligt skön och upphetsande att jag vet nästan inte vad jag ska skriva. Helt FANTASTISK!!! Jag kunde omöjligt återgå till jobbet utan var bara tvungen att snabbt och diskret försöka smita in på närmaste toa och hoppas att jag inte skulle möta någon kollega som skulle se mitt bultande stånd. Eller ja, i och för sig, jag hade gärna mött nån av mina snygga sexiga kvinnliga kollegor och fått frågan: "vill du ha hjälp med det där :)!" med en menande blick mot mitt skrev. Så blev det nu inte, jag kom ensam fram till toan men väl där exploderade min hårda kuk i en mycket kraftig sprutning (som den alltid gör efter att jag kollat på era videos) medan jag spelade upp videon för mitt inre. Ååååååhhhhh va skönt det var. Sen kunde jag gå tillbaka och börja jobba igen :). Fast jag har en stark känsla av det här kommer hända igen, många gånger tack vare er underbara blogg!!!
    Tack för en fantastisk film!
    /E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så skönt, vi önskar att vi kunde fått ett smygkik på E på toaletten! Vi ser det framför oss... så skönt!
      Vi gillar ju stora spermasprut...
      Tack för kommentaren!

      Kram Mrs och Mr

      Radera
    2. Vid tillfälle ska jag skicka er en smyg-bild eller film så att ni får se hur otroligt skönt jag njuter och sprutar tack vare era fantastiska filmer, bilder och berättelser!
      Kram! /E

      Radera
    3. Vi längtar redan efter ett sådant mail... Mr lovar att spruta ner Mrs rejält på rumpan snart igen!


      Kram

      Mrs & Mr

      Radera