tisdag 11 september 2012

Dildolek x 2

Vaknade tidigt i morse och var så där skönt morgonkåt. Kuken stod redan hård, och antagligen hade jag drömt något skönt. Mrs hade berättat en skön fantasi om vår vän, som hade knullat henne så skönt medans Mr blivit avsugen. Mrs öppnar sitt nattduksbord och tar fram sin G-punktsatv, och börjar att leka lite försiktigt. Lirkar fram sin lilla svarta stav, som är så där skönt vågig. Masserar stjärten magiskt, när "vågorna" gör att det tightar till lite extra när de passerar hålet. Mr oljar in den lilla svarta och börjar cirkulera runt mellangården och anus. Mrs knullar nu sig själv hårt, och jag inser att hon snart kommer komma i en fontän. Sträcker mig efter ett badlakan, som jag placerar framför Mrs underbara pulserande sköte. Låter staven glida in försiktigt i det bakre hålet, och när den glidit in och ut några gånger, så stönar Mrs vilt och en serie underbara strålar lämnar Mrs sköna fitta. Hon sänker ner sin svank och ler nöjt medans hon tar tag i mig för att jag ska komma in i henne med den hårda. Glider in i den plaskvåta, medans Mrs startar den lilla svarta vibratorn igen och låter den glida in på sin plats igen. Känslan är magisk när man knullar så skönt, och känner den vibrerande genom mellanväggen. Kan lova att Mr hade kunnat komma genom bara att ligga still och låta sig masseras på detta sätt. Knullar sakta medan Mrs kysser djupt, och rispar pungen med naglarna. Det nästan svartnar för ögonen, och Mrs hjälper nu till att smeka sin klitoris, medans jag börjar stöna och få svårt att hålla tillbaka satsen som är på väg. Lyckas vänta på Mrs, som också andas tungt. Till slut exploderar vi bägge två samtidigt och när jag drar ut kuken, så fortsätter två strålar av vit sperma upp över Mrs venusberg! Mrs kan verkligen få Mr att tokspruta. Ska försöka övertala Mrs att filma lite ikväll, för Mr har lite fantasier som han vill fånga på bild och video.

1 kommentar:

  1. ränk att få slicka dig rejält och sen föra in min hårda kuk i dig och sen spruta över ditt annsikte..

    SvaraRadera