söndag 5 februari 2012

Bröst..

Mrs tänder på många saker, men av och till kankse man tänder på något speciellt, tills man upptäcker något annat som fångar intresset. Har en period nu när jag tänder väldigt mycket på bröst.. fylliga, stora underbara kvinnobröst. Bröstvårtor som drar ihop sig av kåthet till hårda små knoppar som man vill slicka och leka med... ta på och massera med sina egna bröst.

Har t.o.m sagt till Mr att jag önskar att jag hade sådana stora tuttar som han kunde knulla riktigt ordentligt med sin kuk... tänk om man riktigt kunde omslutit och gett honom en skön omgång med brösten..
Nu får han hålla tillgodo men dom jag har...är inte missnöjd med dom, för trots barnafödande och amning, så är dom inte helt borta... Ni kanske har sett att Mrs har piercat sitt bröst. Älskar min piercing, den får Mrs att känna sig extra fin och det finns inget som är så skönt som när Mr numera nafsar och suger på den när vi knullar... love it!

Älskar att titta på porrfilm med Mr och bli riktigt våt. Favoriterna just nu är filmer med flera personer, gärna flera tjejer. Killarna är givetvis sköna att se på med med sin underbara stakar, det inte bara kvinnobrösten jag tänder på, men bland annat dom... ;)

Ikväll får ni några bilder på Mrs bröst...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar