söndag 19 februari 2012

Mrs tänder på...

Mrs har en riktig kåtperiod.. går omkring och drömmer om sex och sköna orgasmer hela tiden! Längtar efter nästa knullstund med Mr...

Har redan berättat för er att jag tänder otroligt mycket på kvinnobröst...
Här kommer nästa sak som tänder Mrs, så hon blir våt och så otrolig upphetsad att det är en stor orgasmvarning!!
Det är bilder och filmsekvenser där man filmer eller fotar kvinnokönet bakifrån, så man ser fylliga blygdläppar och en springa som bara väntar på att bli penetrerad.
Tror att jag blir så kåt av det för jag vet hur skönt det är när Mr kommer med sin hårda kuk och tränger in i min våta just sådär bakifrån.. så skönt så jag nästan kommer av att bara skriva det!
Här kommer några sådana bilder på min springa bakrifrån... skön söndag!


Svullen och kåt...




















Mrs väntar på att få något hårt i springan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar