fredag 17 februari 2012

Mrs sköna önskan


















Mrs har påpekat för Mr att det var längesedan hon fick något skönt och hårt i stjärten. Mr älskar det andra hålet, men det har blivit annan skön sex det sista. Så igår kväll så tände vi ljus i sovrummet, duschade och tvålade in våra kroppar ordentligt och gjorde oss redo fyr mys med alla våra öppningar. Mrs satte på en film med underbar gruppsex med anala inslag. Medan vi låg och eggade upp oss, så tog jag fram flaskan med olja. Värmde den med mina händer, och lät sedan handen glida ner mellan skinkorna. En hand masserar de yttre blygdläpparna, och den andra låter ett finger cirkulera runt anus. Mrs gnyr, och njuter. Låter ett finger glida in i stjärten, och knullar hålet sakta ut och in. Kuken har nu växt på Mr, och medans Mrs tittar på filmen där en bystig tjej står på alla fyra med rumpan fylld av en välutrustad kille, kan jag inte hålla mig utan vill göra samma sak. Ställer mig bakom, och tar tag i kuken med den oljiga handen. Smörjer in den noga, samtidigt som fingret fortsätter att värma upp Mrs. Låter ollonet försiktigt pressa sig in i Mrs sköna bak. Känner hur hennes kropp omsluter mig tight. Försigtigt börjar jag knulla, och hör hur hon börjar stöna och be om mer kuk i sitt hål. Jag ökar takten och och Mrs skriker att hon älskar att bli knullad där bak. På tv`n har ytterligare en kille ställt sig framför tjejen, och hon suger honom i samma takt som hon blir knullad. Jag kan inte hålla tillbaka min sats längre, utan jag ber om lov att få spruta min varma säd i Mrs som bara stönar så skönt när jag kommer. Låter henne stå kvar på alla fyra, medan jag kryper under henne, och tillfredställer henne med tunga och händer. Hör hur hon viskar att Mr`s tunga är underbar, och strax därefter skriker hon ut sin orgasm, samtidigt som de tre på filmen kommer. Mrs i min mun och en i den bystiga tjejens stjärt och ansikte. Underbart! I kväll är Mr upplagd för lite fredagsmys, undrar vad Mrs vill göra då? Kanske vill hon använda vår buttplugg? Kanske Du som läser har något önskemål? Kåta upp oss med Dina fantasier, så kanske vi kan förverkliga dem? Trevlig Fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar