torsdag 23 februari 2012

Mr feberdrömmer

Mr & Mrs har legat sjuka, men nu börjar kåthet krypa fram igen. Ett friskhetstecken är när erotiska drömmar upptar natten. Drömde så skönt att jag nästan sprutade i sömnen. Mrs och jag var på ett kryssningsfartyg med mycket människor och feststämning. Mrs var sexigt uppklädd, och jag kunde se hur andra resenärer tittade på hennes kropp. Vi dansade intensivt och till slut sätter vi oss ner vid ett bord. Mrs går till baren för att beställa något att dricka. Ser på avstånd hur hon börjar prata & skratta med två personer. Mrs kommer tillbaka en stund senare med våra drinkar och ett lurigt leende. Hon vägrar att säga vad det är, men efter ett par danser så ringer Mrs telefon. Hon beordrar mig att ta en drink till, medans hon själv går till hytten i förväg. Jag ska komma en kvart efter. Får en kyss på munnen och en hand på kuken, och sedan försvinner hon iväg. Sitter och blir nyfiken på vad underbara Mrs har hittat på. Klockan blir dags och jag går mot hytten, sticker in nyckelkortet i dörren och öppnar. Rummet är mörkt och varmt. Stänger dörren, och samtidigt tänds en sänglampa, och Mrs nakna underbara kropp lyser upp. Mrs ler och tänder den andra lampan, och någon skrattar till. Det är de två tjejerna som Mrs mött i baren. Två kroppar med fyllig bröst ligger på bädden och smeker varandra över huden. Mrs tar tag i mitt bälte och knäpper upp samtidigt som jag tar av skjortan. Mrs blinkar och frågar om Mr vill vara med och leka? Nickar medans kuken reser sig under Mrs händer. Ser hur de andra drar ner Mrs, och börjar smeka henne. Bröstvårtan med piercing är stenhård och ett par läppar nuddar. Mrs gnyr och särar på sina ben. En tunga cirklar runt Mrs våta springa. Mrs smeker ett par stora bröst och masserar dem skönt. Känner hur en hand runkar min kuk och en annan smeker min stjärt. Vems händer, tungor, läppar, fittor det är struntar vi i. Vi bara njuter av varandras kroppar, och bara åsynen av underbara Mrs och hennes lekkamrater är underbar. Vet inte hur länge vi suger, slickar och knullar, men till slut hör jag hur alla tre börjar stönar intensivare och det underbara händer att de kommer samtidigt. Jag knullar Mrs bakifrån och får en så stark orgasm så nästan knäna viker sig under mig. Älskar min Mrs och hennes äventyr. Även om det var en dröm tror jag att jag ska boka en kryssning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar