tisdag 14 februari 2012

Allahjärtansdag!

Satt och tittade på tv igår, trött och inte speciellt inne på sex. Mrs fixade med något, ropade och frågade om det var något särskilt vi skulle hitta på under allahjärtansdag. Det tog inte lång tid innan vi va inne på både tänkbar mat, och sköna lekar med våra kroppar, till och med drömmen om en extra lekkamrat kom upp. Nu hade jag fått Mrs halvliggande bredvid mig, med hennes hand strykandes över min styva kuk. Bara skön känsla genom tyget hade kunnat få mig att spruta, men Mrs knäppte upp och ville mer. Med lätta slick, och tungan längs med det styva skaftet, höll jag på att bli galen! När sedan hon tvingar ner kuken så långt att reflexerna i svalget gör sig påminna blir det för mycket skönt, så jag smeker av Mrs trosorna, och placerar den sköna springan vi mitt ollon. Sedan glider hon ner under ett härligt stön. Mrs gungar fram och tillbaka över mitt underbart hårda stånd. Så skönt, att vi båda har svårt att inte komma på en gång. Denna behandling gör att svettpärlorna kommer i Mrs sexiga svank, och brösten blänker så sexigt. När jag greppar de välformade kullarna så känner jag hur orgasmen fullständigt spränger mig. Massor med sperma fyller Mrs och det fullkomligt rinner ner över min pung. Mrs ler och säger att hon ser fram emot alla planer i morgon. Och om ni vill så dokumenterar vi vår kväll med kameran. Vill ni bloggläsare det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar