söndag 5 februari 2012

Skön Mrs...

Blev så otroligt kåt av att läsa Mrs inlägg idag. Kittlande tankar som retar sinnet, bröst, kroppar, händer och tungor som ger varandra njutning.  Mrs och jag har hittat ett sätt att leva som vi tror många längtar efter, men aldrig lever ut. Älskar att se Mrs njuta av ett par fylliga bröst som snuddar vid piercad bröstvårta. Låta min hårda leka med Mrs stjärt, medans en tunga lekar med blygdläppar och pung. -Underbart!
Så Idag så kunde vi inte hålla händerna borta från varandra när vi möttes i dörren. Viskade kåta ord i varandras öron, och på en halv minut låg vi i sängen med hård kuk, och savande fitta.Mrs lirkade fram olja och prostatastav som hon sakta tryckte in i Mr`s tighta hål och började knulla rytmiskt, samtidigt som´hon runkar och suger . Mrs vänder ryggen mot Mr och visar rumpan. Rider underbart, och låter mig starta upp den gröna G-punktstaven. Mrs knullar sig själv gränsle över mitt bröst, och jag ser den dimmiga blicken njuta i fulla drag, och efter några sekunder sprutar Mrs ner mig i två underbara sprut. Från hakan och neråt, så rinner underbara safter. Mrs låter staven glida mot prostatan, och läpparna är på väg att få Mr att spruta hämningslöst.....  Är så skönt när jag hör Mrs be mig om att spruta ner hennes underbara ansikte. Kommer hårt, och min varma säd landar på haka och hals... Kysser Mrs och känner min egen spermasmak...
Hann ta en skakig bild med mobilen när Mrs rider... Hoppas Ni tycker den är skön!







2 kommentarer: